Gårdagens träning

Var hemma sent igår, runt 10 tiden och var inte på topp precis. Kollade på filmen idag från träningen, analyserar och tänker om. Jag red kasst i början, försökte hoppa honom utan kedjan(med luddet) men jag kunde ge upp ganska snabbt då han bara plöjer. Tog av luddet och han blir fin och känslog igen, hoppar upp sig som satan. Sen att det inte riktigt funkade har bara att göra med min attityd. När det började dåligt kände jag bara, jag orkar inte. Har inte hoppat på några veckor och ville tillbaka till hoppningen och bara ha roligt, kände mig hopplös och ja, det smittar av sig på C.
Fick till en bana med ett stopp, kom igen och gjorde rätt och den rundan kändes bra. Det fick räcka för den gången och nu är det bara att vara på det igen.

Hittade en print från framhoppningen, det är dett jag vill komma åt, hans kapacitet.

Vill ni se film?

Kommentarer
Postat av: Ida Widell

Ja, film hade varit roligt! :)

2013-09-06 @ 09:38:33
Postat av: Ida

Såklart att vi vill se film! :)

2013-09-06 @ 13:17:10
URL: http://Gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0