Göteborg imorgon

Filmen gick inte att ladda upp, fixar det senare idag på den andra datorn.. om den vill starta vill säga. 

Har tryckt i mig lite pastasallad till lunch idag, men mer än så funkar inte. Känner inget sug till någonting, är dö-färdig ungefär.

Jag tänker på helgen istället, för imorgon ställer jag klockan och går upp tidigt för att åka till Göteborg. Ska bli så otroligt roligt och jag kan inte beskriva min lycka över att träffa dessa underbara människor igen. Alexandra, Anna och Kajsa, sedan massa andra på det. Jag sover hos Alex och ni förstår inte, jag längtar så. 1 dag kvar.

Nästa vecka kanske kanske en härlig person kommer till Kalmar och jag tänker inte missa chansen att träffa henne. Sedan lär det inte bli på ett tag, så jag måste passa på när det går.

Just nu är jag bara sur på min mac och att den ska var så komplicerad. Återkommer senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0