Täckestime

Nu är hösten här på riktigt, eller den är på väg hit. Det börjar bli kallt och man måste ha jackan med sig för att inte frysa. Jag tycker bara att det är härligt just nu, vill börja använda alla mina gosiga kläder och täcken igen. När vi tvättade stallet i veckan så tog jag ut alla mina saker därifån och jag har så mycket täcken som jag bara vill gosa in Chuckis i.

Snart är det dags för C att börja gå med täcket utomhus. Han hade kunnat ha det på sig idag, men det är bra att vara efterklok.
Klippa ponnyn, gosa in honom i varma täcken, rida med täcke och allt detta, åh vad jag längtar! Ända minuset med täcke är att han av någon anledning alltid lyckas bajsa på det och sedan gnuggas bajset in på hans ben. Men den smällen får jag ta, hehe.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jag längtar också efter att få klä på mig gosiga kläder.. Men det lär jag nog ångra när den tiden väl kommer, hehe ;)

Svar: Haha ja, det är just det ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-09-01 @ 16:17:17
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0