Torsdag

Alltså det verkar inte vilja ge med sig alls det här, har varit sjuk sedan i söndags nu och det blir varken bättre eler sämre. Brukar ofta gå ner för att sedan vända och gå upp igen men nu har det verkligen bara leat och gnagt typ? Samma känsla idag, men alltså jag skiter i det nu. Idag har jag sovmorgon till 10 så kunde sova ut och är inte så trött som igår. Dessutom har vi inga lektioner utan det är lekar/promenad hela dagen så vi är ute och jag får frisk luft hela tiden vilket borde vara bra.

Efter skolan som slutar tidigt idag ska jag först in till banken för att sedan cykla till Hööks och köpa ett par stigbyglar. Efter det åker jag hem oh vilar upp mig inför kvällens hoppträning. Och nu har jag kort summerat hela min dag i ett inlägg.

Ska ta en duch nu, så ses vi senare idag.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig♥

2013-09-05 @ 14:57:06
URL: http://gartunarider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0