Uppe med tuppen

Idag är en tidig morgon eftersom jag ska vaccineras. Är dessutom lite seg efter två dagar som jag bara segat i sängen och nu ska jag upp och röra på mig. Får helt enkelt bita ihop. Tar en panodil för att orka dagen och halstabletter med mig.

Idag är det dessutom svinkallt, visst att klockan inte är mycket men jag fryser som en stucken gris typ.. Så idag är det jeans och kofta som gäller. Slutar tjugo i fem och då åker vi till stallet direkt så jag kan inte sova efter skolan heller.. haha.

Chuck får nya skor idag kl 11, så jag tänkte faktiskt ta mig ut på en liten ridtur i eftermiddag. Mest skritt men kanske lite trav också så han håller igång til träningen imorgon som jag valde att vara med på iaf. Ska testa sadeln idag också tänkte jag. Fingers crossed.

Ses i eftermiddag eller något!
Gick och la mig med fläta igår med fuktigt hår i hopp om att det skulle bli fina lockar. Idag ser jag ut som hagrid, ungefär... avgå?

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad sent du slutar, haha!;)

Svar: Jaa, slutar ofta så sent :((
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-09-04 @ 07:28:30
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Andrietta

HAHAH, sista meningen (y)

2013-09-04 @ 10:11:30
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0