Duktig ponny - träning

Åkte ju och tränade idag, fanns en plats i en ponnygrupp och eftersom jag inte kan träna nästa vecka så tog jag chansen. Har aldrig ridit i den gruppen innan men det var riktigt roligt. Dom hade nog både b och c ponnyer, eller möjligtvis c och d ponnyer, har inte så bra öga för det det ;) Men i alla fall så blev det att vi inte hoppade så högt vilket bara var bra för oss. Blev mer lydnad och han fick tänka efter att han kan hoppa lugnt trots små hinder. Det var mycket snea hinder och lustiga vägar vilket också blev en tankeställare för C och på så sätt lyssnade han mer på mig. Någon gång blev det total missuppfattning, vi kom helt fel och jag försökte stanna honom och han hoppar i alla fall.. Men annars gick allting bara bra! Bästa ponnyn.

Två prinst, film kommer senare, eventuellt imorgon! Ska försöka kolla in alla nya programen på Macen sen, sitter på min vanliga nu men eftersom jag går mediaklass har vi fått massor av fler program, typ 100 olika adobe program, varav hälften är photoshop, några filmredigerings program och ja gud vet vad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0