Framtidsdrömmar

Mina framtida planer är inte speciellt bestämda, dom skiftar lite från dag till dag. Även om det ofta är inom en och samma krets så är det inte alltid exakt samma. Men en sak som jag är helt säker på är att jag vill flytta ifrån Sverige. Helst av allt vill jag till USA, men det vill nästan alla..? Jag tror inte jag tänker köpa en storhäst för att satsa med den, ifall jag köper en storhäst kommer det inte vara för tävling och är just därför väldigt skeptisk till om det någonsin kommer bli en storhäst. Om jag överhuvudtaget kommer fortsätta med hästar efter ponnytiden kommer jag nog vilja jobba med dom från marken, rida ibland men mest lära mig hur en häst fungerar. Jag vill köpa tillbaka Dusty och lära mig varför han är som han är. 
Men
om jag inte tänker hålla på med hästar vill jag leva en underbart liv i USA, vart i usa är inte bestämt än, jag bara vet att jag vill dit. Helst av allt hade jag velat bli skådespelare, filmstjärna men den delen har jag redan gett upp. Så ett liv med ett bra jobb och underbara vänner och familj är väl min dröm.

Jag kan inte riktigt sätta fingret på VAD det är jag vill, jag tar det mesta som det kommer. Jag bara vet att jag inte vill stanna i Sverige och jag vill inte satsa på hästarna. Jag vill leva livet någonstans där inte alla vet vilka all är.
Vill du bestämma om vad jag ska skriva i nästa och absolut sista inlägget, klicka då här och kommentera!
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kan bli galopp ryttare i Kentucky eller western ryttare i klippiga bergen eller nått sånt! ;)

2012-08-25 @ 09:29:22
URL: http://macamonkey.blogg.se
Postat av: Johanna

Tror helt seriöst på att det finns ställen där folk inte vet vem alla är? Storlek på stad osv spelar ingen roll! Var du är kommer det vara som i Kalmar och alla andra städer, face it.

2012-08-25 @ 13:33:49
Postat av: Wilma

Va det du och dusty som va med på castingen till ponnyakuten 3? som hade problem med att sitta upp?

Svar: Ja det var det :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-25 @ 14:21:06
Postat av: Fotograf Linda Enarsson

Jag är ganska säker att Dusty tävlade på Bälinge idag, där jag fotade. Det var även en ponny där som liknade Chuck väldigt mycket (;

2012-08-25 @ 17:01:24
URL: http://Splach.blogg.se
Postat av: moa

''Helst av allt hade jag velat bli skådespelare, filmstjärna men den delen har jag redan gett upp'' varför ge upp?:/

2012-09-06 @ 10:19:05
URL: http://moalidgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0