Orkar inte

Skolan idag var helt okej. Vi börjar komma igång lite mer, går i alla fall efter schemat nu så snart slipper vi väll även att presentera oss varje gång också. Det har blivit bättre stämning i klassen, inte så fruktansvärt stelt. Tur är väll det för nu slipper man sitta som ett ljus hela tiden. Hade även våran första medialektion idag, det låter roligt så jag hoppas det blir det också. Och jag kan inte beskriva hur taggad jag blev på att få min dator nu. Vi fick se alla reigeringsprogram som fanns på och sammanlagt tror jag allting kostade typ 25.000 kr om man själv skulle köpa alla programen. Så om det är något bra kommer jag verkligen kunna fixa ännu bättre filmer och bilder till bloggen. 

Sen finns det såklart jobbiga delar och en sak är riktigt jobbigt vill jag lova. Mer än så kan jag inte säga tyvärr. But i hate it. Tur att skolan är stor i alla fall!

NU ska jag kolla ett avsnitt av PLL(beroende) sen ska jag vidare till stallet och rida lektion. Tror faktiskt det blir Chuck på lektionen idag, det är hoppning. Jag tror inte vi hoppar speciellt mycket då lektionshästarna inte är så jätte igång efter betet. Så han kan nog hoppa lite idag även fasst det är träning imorgon. Känner inte för att rida två gånger nu när jag redan är så omotiverad.. Men vi ses ikväll lovers! När min hjärna har tömts på lite tankar.

Kommentarer
Postat av: MOAH ♥

Du har så sjukt galet fin häst! Aja, har svarat på ditt mail iallafall. :)
Kram!

2012-08-22 @ 17:51:48
URL: http://nattstad.se/moahs
Postat av: Anonym

Hej , jag bara undrar vart du kollar på The Vampire Diaries avsnitten du har missat? Är lite smått beroende och missar typ alla eftersom jag är i skolan.. Din blogg äger !!

Svar: Jag kollar inte på vampire diaries ;) TACK :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-22 @ 18:34:31
Postat av: Felicia Allansson

Din blogg är bäst! Och jag har en fråga :) Din skola du går i nu finns i Kalmar eller?? :)

Svar: Ja :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-23 @ 07:02:07
Postat av: Felicia Allansson

Finns det någon skola för häst&ridsport

Svar: det finns ju ingelstorp som ligger i smedby :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-23 @ 07:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0