Rida Chuck

Nu är jag redo för stallet, har bytt om och fixat mig lite. Fick en massor av roliga tips både på saker jag kan göra och olika dressyrtränare. Tusen tack! Idag kommer jag nog lägga in lite bommar i passet, upphöjda travbommar. Dock inte alls högt då jag vet att han inte har fattat det där ännu, men någon stans måste man ju börja. Ska även ta med min kamera och jag hoppas på att någon av tjejerna där vill fota lite, även om min kamera suger så är det alltid något!

Jag kommer uppdatera mer när jag kommer hem, lovar!

Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Har en liten fråga :) Jag är den där personen som inte kan så mycker om skäckar :) Och på vissa bilder är Chuck grå mellan det svarta och det vita och på vissa inte?? Vad beror det på ?? :)

Svar: Han är grå på vissa ställen i övergångerna :) jag vet inte varför!
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-16 @ 14:03:57
Postat av: Annika

Så fin häst :)

2012-08-16 @ 17:27:27
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0