Stop pretending to be someone you're not

Jag sitter här, 16 år, 5 månader, 1 vecka, 2 dagar och 19 timmar och 18 minuter gammal. Jag har mitt huvud fullt av tankar och jag är redo att skriva en hel bok. Men när jag ska omformulera mina tankar till ord kommer det inte fram ett skit. Jag försöker klura ut olika sätt att få fram det på ett bra sätt men allt som kommer ut är frågetecken. Och inte skulle jag kunna skriva ett inlägg fullt av frågetecken och låta er lista ut vad det ska stå. Så funkar det tyvärr inte.

Jag vet inte hur ofta och hur länge detta albumet strömmar in i min hjärna. Kan i princip alla låtar utantill, kan hela honom utantill. Jag kan fortfarande inte förstå att jag den 22 april 2013 ska få andas samma luft som honom.

Det här i alla fall helt klart favoritlåten, han är helt magisk - precis som i låten precis så känner jag mig. Han sjunger alltid sina låter med sån inlevelse, jag vet ingen artist i världen som bryr sig så mycket om andra som han gör. Jag vet hur otroligt fjantigt det låter men han har verkligen hjälpt mig igenom vissa svåra tider. När man är riktigt nere och inte mycket hjälper då kollar jag på videosar och lyssnar på hans musik. Det hjälper verkligen något enormt. Hade jag aldrig upptäckt honom kanske jag aldrig hade varit jag idag. Jag hade kankse aldrig varit så självsäker eller modig som jag är idag. 

Call me if you want, don't do if you don't want to. Don't pretend to like me if you don't.

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

Du är bra. Glöm aldrig det!<3

Svar: <3
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-27 @ 22:20:26
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0