Du, du och DU

Min blogg är inte gjord för läsarna, min blogg är gjord för mig själv. Sen att det mer med tiden har blivit saker jag lägger upp för er också är bara för att ni också ska tycka det är roligt, MEN bloggen är såklart till för mig. 
Så läser man min blogg så får man helt enkelt acceptera det jag skriver. Jag har gått igenom så sjukt mycket saker som jag verkligen ångrar, inlägg jag fått ta bort lika snabbt som dom publicerats. Jag kan inte räkna på mina tio fingrar och tio tår hur mycket misstag jag gjort på bloggen. Skrivit saker som folk missuppfattat, skapat stora problem osv. Men jag lär mig så mycket av alla misstag jag gör, och nu vet jag vad det är jag KAN skriva och vad jag inte kan skriva, jag vet.
Men när det kommer till delen av mitt liv, då finns det inget jag vill dölja och det är det som får er läsare att ta mig mer seriöst och man får inga jobbiga haters. Jag delar med mig av det jag vill av mitt liv, både misstag och icke misstag. För att jag ska bli starkare i mig själv och för att ni ska förstå att livet inte alltid är så lätt.

Så läser du min blogg får du helt enkelt acceptera det jag skriver, delar med mig av osv. Även du, din kompis, mina vänner, och även du mamma. Deal?


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag älskar din blogg carro! Det är den första jag klickar in på varje dag. Jag läser alltid noga igenom dina inlägg och tycker verkligen att du gör allt med bloggen super bra. Du berättar så mycket som andra bloggare inte gör, du delar med dig av dina misstag och det är därför din blogg blir så intressant. Allt går inte som den dans på rosor för dig och det gör de inte för andra heller och du vågar skriva och berätta om det. Dina inlägg blir mer levande och roliga att läsa. Tycker du gör ett super jobb med din blogg och jag kommer aldrig sluta läsa den! (Y)

2012-12-11 @ 21:31:04
URL: http://sandbergjennifer.blogg.se
Postat av: L a m i a s . s e

Word up :D

2012-12-11 @ 22:07:04
URL: http://lamias.se
Postat av: Jessica

älskar sista bilden, så himla mysig! :)

2012-12-13 @ 10:23:25
URL: http://www.puzzleofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0