Lucka nummer 12

I dagens lucka hittar ni saker ni inte visste om mig.

  • Jag får alltid chrusher på killar som är helt underbara i filmer. Även typ american pie.. haha. Såg the lucky one idag och nu är jag helt down i zac efron, när jag ser twilight älskar jag robert pattinson, när jag ser the last song är det Liam Hemsworth och ja gud vet vad. Det roliga är att dom inte ens alltid är snygga utan jag blir bara helt kär i dom för dom är så perfekta typ *.*


  • Jag höll mig frisk från typ att jag var 13 till 15, alltså jag var ALDRIG sjuk, och nu är jag sjuk en gång i månaden typ. Minst..

  • Ena stunden vill jag sluta rida när det går dåligt typ, och sen nästa dag kan jag sitta på hästnet och vilja köpa hundra olika hästar.. haha
  • Jag skulle kunna döda för att få en hund, gärna en schäfer en någon fin blanding. Helst inte mindre än en labrador i alla fall, små hundar är så tråkigt, stora och fina ska dom vara.

  • Jag är alltid svinnervös när mamma ska rida Chuck, speciellt nu när det är vinter. Tror att hon ska dö varje gång typ..

  • Jag är långt ifrån en tjejig tjej. Jag älskar inte att shoppa, sitta och fika på cafeér, gå på stan, checka bio osv osv. Jag är egentligen en ganska ensam person av mig, älskar att tillbringa min tid ensam. Såklart älskar jag att gra sjuka och roliga, mysiga saker med mina vänner, men jag är verkligen inte så tjejig som många andra tjejer ;)

  • Jag får varken pierca mig eller färga håret och det är dom två sakern jag mer än gärna vill göra. Tungan och naveln vill jag pierca och håret vill jag färga brunt.. När jag blir 18 då fasen! :D

  • Jag har svårt att vara seriös när jag känner för att vara flummig. Jag kan vara så flummig att mina kompsiar på RIKTIGT skäms över att vistas i min närhet.. haha yeah thats true.

  • Jag har alltid trott att jag är riktigt dryg och tråkig person, några jag känner brukar säga att jag ser sur ut ofta, och låter sur. Men i själva verket är jag den minst sura personen som finns, haha. Skrattar ofta och mycket.

  • Jag är riktigt jävla snål. 

  • Om jag fick ångra något i mitt liv skulle det lätt varit att fortsätta med konståkningen.
  • Min pappa bor i Norge och min mamma här i Kalmar fasst dom är inte skiljda. Min ena bror bor även i en egen lägenhet på gården och min andra bror bor i Washington så min familj är rätt utspridd.

  • Jag tycker att alla som blir sura över gruppen "hästar finns inte" är så fucked up. Jag menar jag skiter i om min häst är en frukt som inte finns, eller om det är en pappersnäsduk. inte fan spelar ordet någon roll jag vet ju i alla fall att det är en levande varelse som jag hoppar hinder med. So what?
  • Jag skulle aldrig överleva utan min Iphone, den är min andra halva.

  • Jag har aldrig trott på att jorden ska gå under nästa fredag. Men efter igår och idag när det har snöat så JÄVLA mycket så är jag nästan lite rädd.. Tänk om jag aldrig hinner se Justin nästa år ? :'(

  • Jag har så jävla mycket saker jag skulle kunna säga, men det kommer bli så jävla långt så slutar nu ;)

Kommentarer
Postat av: Mollie

Små hundar är ju jätte söta & så kan man bära dom! ;) <3

2012-12-12 @ 10:18:26
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: jennifer

varför får du inte färga ditt hår? :O
Tror du skulle passa jätte bra i brunt :)

Svar: sträng mamma ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-12-12 @ 12:54:31
URL: http://sandbergjennifer.blogg.se
Postat av: Therese

Det snöade mer förra året och var kallare så tror inte du behöver oroa dig för det ;D

2012-12-12 @ 16:10:24
URL: http://www.showits.blogg.se
Postat av: Malin W

Jag är oxå så! Älskar att vara ensam och en av mina högsta drömmar är att få flytta iväg till Australien och plugga/bo/jobba där! :D

btw.. det var väldigt mycket jääävlar i den texten ;) Svär du ofta? mahah? ^^

Svar: haha du har rätt.. nej egentligen gör jag inte det. nästan aldrig faktiskt, kanske just därför allting kommer ut i text istället ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-12-12 @ 17:56:21
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, jag ska inte säga att vi är lika för det skriver jag alltid när jag kommenterar sånt här. Tror ändå att alla har någonting gemensamt, men..
Jag är den snålaste jag känner.
Kan också bli hur oseriös som helst och arg på annat folk, då tror jag mina kompisar skäms HAHA.
Så fort mamma ska leda en häst blir jag rädd typ.. haha!

Kul att du inte "ens" får färga håret :) Men du har ju faktiskt egen ponny och dessutom den finaste! Är det inte jobbigt att din familj är så utspridd?

Svar: Haha, lite lika kanske vi är ;)Och nej, det är faktiskt inte så jobbigt.. skönt vissa dagar, men såklart saknar jag dom andra ibland.. lite både och helt enkelt. :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-12-12 @ 18:35:44
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0