Lucka nummer 6

I dagens lucka hittar vi tre videobloggar. Och även svaren ifrån gårdagens frågestund. Så alltså två flugor i en smäll!
Det blev så långt att jag fick dela upp det i hela tre delar, i första videon finns även en bild med på mig som ni aldrig sett mig tidigare så missa inte det! :)) Och sen måste jag påpeka hur jag är otroligt chamrig med mina olika miner och svishande händer och ja, allting är lite roligt. haha.


min design är gjord av: lisacandemyr.blogg.se
Filmen när jag hoppar Chancy.





Lite frågor som trillade in efter att jag gjort videobloggen:
Från Sanna:
Hur lång är du?
166,5 cm
 

tränar du nånting förutom ridning? 
Nej eftersom att tiden inte finns..

Bästa hästfilmen? 
LÄTT the horse whisperer och flicka ett och två.

Bästa filmen i hela världen? 
OJ? Jag kan inte välja en..? men alla twilight filmer?
 
vilket märke vill du helst ha på din ridutrustning?
inget speciellt, det jag tycker är snyggt! oftast är det märke då jag älskar märkesutrustning (A)

Från Wilma:
Favorit ämne i skolan?
Oj, seriöst. Ingenting i skolan är roligt..

Hur många läsare har du per dag? 

Ca 900, ibland över 1000 och ibland lite mindre än 900 men aldrig under 800. Så i genomsnitt ca 900

När startas Webrider upp? 

Jag vet inte riktigt. Det skulle öppnas den 1 dec men då Lamia inte kände sig redo så tyckte vi andra att det är bättre att dröja på det tills allt är bra till 100%. Så kanske till årsskiftet eller innan, jag vet inte riktigt. Allt jag vet är att det kommer blir GYRMT!

Vilka bloggar läser du? :)

Jag läser rätt så många om jag ska ta alla men dom jag kollar på varje dag och verkligen läser är lisacandemyr.blogg.se, johannagrant.se, ztreliin.se, abelson.blogg.se, ponnysanning.se och nellieberntsson.se.

Från Elin:
Hur fick du Chuck? 
Hur? Oj, alltså vi provred, besiktigade, köpte ;)

Hur fick du dina föräldrar på att gå med på att skaffa häst? 
Ehm, jag tjatade läääänge, kom på bra anledningar osv :)

Hur gammal var du när du skaffa din första häst? 
15

Red du på ridskola inna du fick din första häst? I sånna fall, hur länge red du på ridskola? 
Ja, jag rider fortfarande på ridskola men ska sluta nu till våren. Jag har ridit på ridskola i 8 år.

Kan du göra en videoblogg om några/någon tanka du haft i huvudet länge?
Har inte några speciella tankar så tror inte det.. får se. :)

Kommentarer
Postat av: Malin W

Intressanta svar :D Nästa gång du har frågestund tycker jag att du ska göra en till videoblogg med svaren, mycket roligare än att läsa dina svar :D

2012-12-06 @ 11:09:19
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Mollie

Måste se sista Twilight filmen! :O <3

2012-12-06 @ 14:55:45
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: Linda

Hehe, oftast tar alla som har häst det som en anledning till att inte ha tid att träna något annat ;) Jag går i skooolan (gymnasiet, teknik, har egen häst och har 5 andra hästar i vårat stall som jag hjälper till med och tränar på gym 3-4 gånger iveckan mellan 1-2h. Tiden finns om man vill! ;)

2012-12-06 @ 17:52:49
Postat av: Linn Ztrelin

SÄMST!

2012-12-06 @ 21:46:50
URL: http://ztreliin.se/
Postat av: Moa Christensen

Åh, the horse whisperer in my heart <3

Svar: visst är den bra :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-12-07 @ 23:47:31
URL: http://moachristensen.blogg.se
Postat av: Lisa

Finns en flicka 3 nu också om du hade missat det :D

Svar: ÅH, måste se! :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-12-08 @ 18:51:41
URL: http://lisadavidssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0