Måndag morgon

Börjar skolan vid 10 i 10 på måndagar så jag behöver inte gå upp förens kl 8 och då har jag ändå mer tid än vanligt. Idag gick jag upp kvart över 7 bara för att hinna se Julkalendern. Och ja, jag vet att den går ikväll och att den finns på svtplay. MEN jag typ måste se den på morgonen för att få den äkta julstämningen. Mycket mysigare och härligare att se den på morgonen när man äter frukost.
Nu fixar jag mig, och packar väskan till stallet. Jag slutar skolan vid 13.20 och bussen går 10 minuter efter det så jag hinner inte hem och byta om utan måste ha alla stallkläder med mig i väskan till skolan. 

Så jag kommer inte kunna blogga speciellt mycket idag, för efter stallet ska jag troligtvis ut till min kompis och vara där halva kvällen. Sen kommer bloggen. Men håll utkik för snart kommer lucka nummer 3.

Puss och Kram!
mig för någon dag sen..?
 

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Åh vilken lyx måndag! :D

2012-12-03 @ 12:05:07
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Tack Carro, din kommentar var verkligen det jag behövde. Tror absolut väderleken kan ha med det att göra, Frankie är helt galen. Man tar ju gärna på sig allt själv medan hästen faktiskt också kan vara just "dum"

Tack frö din kommentar, vet knappt vad jag ska svara men du har helt rätt & det betyder att du skrev den! :))

2012-12-03 @ 12:06:48
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Emelie

Lyx! jag hinner ALDRIG se julkalendern :( Bara på helgerna, så sjukt arg på min skola!!!!! åh...

2012-12-03 @ 16:56:44
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0