Stockholm horse show shopping

Här kommer det som följde med mig hem. Själv hade jag bara en plan på att köpa ett par stövlar vilket det blev. Jag köpte bara ett par stövlar, kanske inte så bara då dom kostar lite med inget mer i alla fall. Hittade dock ett diablo träns, hela med pullarnosgrimma och allt för endast 600 kr, jag menar BARA pannbandet kostar 600 kr i originalpris. Så jag letade runt bland alla tränsen och dom kollade deras lager men det fanns inte ett enda i strl COB. Och jag ville inte chansa på ponny så blev inget träns..

Dock är mina stövlar kvar i sthlm då dom inte fick plats i min väska, men dom kommer ner hit på lördag då ändå dom skulle till öland. (dom vi bodde hos) Så det som är på bilderna är det jag fått av mamma. Hon lovade mig en vinterjacka om det fanns en i hyfsat pris, och sen blev det lite till. Jackan är en vanlig från charlies, inget extra men varm och skön och snygg. Två pas tjocka varma strumpor och sen två hv polo tröjor på halva priset. TACK MAMMA!
dålig iphone bild på mina älsklingar sålänge ;)

Kommentarer
Postat av: Malin W

Fan, kostade hv-polo tröjorna halva priset? :( Och jag som gick förbi dom men inte gick fram å kikade.... tusan :(

Svar: Ja! haha, mycket var 30% men båda domma var 50% :D:D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-12-02 @ 21:30:37
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

MH's stövlar är helt suveräna! Köpte mina för 5 (?) år sedan och de håller fortfarande väldigt fint. Visserligen är de för korta för mig nu, men de används ändå flitigt hemma när ingen ser ;) Haha

Jackan ser dömysig ut :D

2012-12-02 @ 21:45:39
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: matilda

snyggt :D

2012-12-02 @ 22:15:03
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: mathilda

grymt fint. själv önskar jag att jag var miljonär så man kan köpa allt man ser (a) diablo tränsen är grymt snygga :D

2012-12-02 @ 22:27:36
URL: http://jennieochmathilda.blogg.se
Postat av: Ida

Haha! vi köpte precis likadana tröjor ;) De är typ världens snyggaste :D

2012-12-03 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0