Chuck 20 november

Ledsen om bloggen behövt vila idag men direkt efter skolan tog jag bussen till stallet och så var jag där till kvart i 8. Då bussen hem bara går vid 20.06 så får jag helt enkelt vänta. Kunde i alla fall åka med snälla Emma hem så blev lite tidigare. Och efter det duschade jag i princip slut på allt varmvatten för att bli lite varm i kroppen efter att ha frusti som en galning i stallet.

I alla fall, Chuckis fick gå ett kortkort ridpass idag, eftersom han gick ganska hårt igår så blev det lite lugnare idag. Han var riktigt fin faktiskt, trampade på bra och tog stöd i bettet. Så när jag kände mig nöjd i alla gångarter slutade jag så att det blev ett bra avslut. Imorgon vilar han så det var lagom med detta idag.

Nu ska jag äta mango och kolla på portkod1321. Vi hörs och ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar verkligen schabraket, to die for!! Vill haaaa!;)

2012-11-22 @ 19:49:16
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0