Chuck och Johanna

Johanna red Chuckis idag som sagt då jag behöver lite hjälp. Så hon satt upp och red igenom honom ordentligt. Jag tyckte det såg riktigt bra ut, i början ville han inte riktigt sammarbeta men efter ett tag blev han riktigt fin. Även om han gärna går och smyger in nosen så var det betydligt bättre idag än vad det varit på några veckor.
Så jag är riktigt glad över att hon kunde sätta han lite på plats. Ska be henne om en liten utverdering och tips så hoppas jag på att han är riktigt fin imorgon! TUSEN tack för hjälpen kompis!
Fin print, haha. han var verkligen mycket finare än vad bilden visar ;) haha

Själv var jag inte helt utan ridning utan fick låna >Alvidas< ponny några varv. Ingen seriös ridning kan jag inte påstå men kul va det. haha.  Tog några skutt också inför den kankse aktuella julhoppningen då jag kankse ska låna honom, haha! :D
Och såhär galet snygga var vi när jag galopperade runt i svinkorta läder, stiiiiligt!

Kommentarer
Postat av: Retard riders- Martina

Jockey-karriär kanske? Haha :D

Svar: hahaha, kanske ska satsa på det istället? ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-16 @ 21:01:46
URL: http://retardriders.blogg.se
Postat av: Elin

Najs!;)

2012-11-16 @ 23:40:00
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0