En annan ryttare

Nu ska jag åka till stallet, men först ska vi iväg och hämta upp Maja. Hon ska få rida min pålle idag för att jag ska få ytterligare mera tips och se om det kan bli bättre. Det gick bättre redan igår efter att ha sett Johanna rida och fått tips av henne, så förhoppningsvis blir det likamycket skillnad tills imorgon. haha.
Aja, vi ska åka nu, tänkte bara informera er om att hon ska rida så bloggar jag när jag kommer hem igen! Ses så länge, och för att checka Majas blogg tryck på bilden under.

Kommentarer
Postat av: Amanda - lifeofshowjumping.com

Hoppas du far massa tips da :)

2012-11-18 @ 12:03:54
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: Elin

Vilken söt ponny!:D

2012-11-18 @ 12:32:50
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Johanna LArsson

Om du vill ha en annan ryttare tycker jag du ska fråga ebba lindberg hennes ena ponny addeldom har varit exakt lika dan som chuck är Vet dock inte om hon har en blogg men jag tror du är vänn med henne på facebook =)
kram<33

2012-11-21 @ 10:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0