Jönköping om en vecka

Jag längtar verkligen som en idiot till nästa vecka. Mestadels för att få tävla men också för att få träffa så galet många människor. Jag har ännu en gång tryckt in nya saker i huvudet om hur jag ska rida, igår på träningen va det som om någonting lossnade och för att inte tappa greppet om det ska jag kolla om jag kan hoppa någon gång i veckan som kommer nu. Kanske tisdag eller något?
Men sen så är det ju så roligt att så många andra ska till denna tävlingen. Johanna åker ju med mig och där kommer vi även träffa Linn. Sen ska även Alexandra dit och i LBn så tävlar vi mot varandra, även Nora ska hoppa LBn med hennes grymma ponny Chief. Sist men inte minst ska även Agnes dit och även hon hoppar LBn. Utöver alla dessa underbara männsikor ska även många av mina bloggläsare dit och jag hoppas ni kommer fram och säger hej eller något, det skulle verkligen vara roligt att se vilka ni är!

Så nu ska jag tagga ner lite, går alltid dåligt när jag är för taggad, haha. Men grymt roligt ska det blir trots den långa bilresan, jag har ju trots allt johanna i bilen som förhoppningsvis kan underhålla mig. 3 timmar tror jag det tar dit, jippie! Nej, sluttjatat. Hoppas alla som läser detta tar sig till Jönköping den 10 november! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill dit, men för långt att åka :(

2012-11-02 @ 19:32:35
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hahah jag är också en som lätt taggar för mycket ;)
Ses där!

2012-11-02 @ 20:08:14
URL: http://emelieoalexandra.blogg.se
Postat av: Emelie

Lösen: jh, jh

Ååh, önskar så att jag kunde åka :( men kan inte!! Men ska försöka ta mig till Värnamo :)

2012-11-02 @ 22:01:17
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Alica Karlsson

Hej jätte fin blogg!!
Jag skulle bara fråga för du ska ju till jkpg nästa vecka och jag bor Här men ska du tävla på Jönköpings fältrittklubb ?? För isåfall kanske vi träffas för jag ska vara funktionär ska stå på barnan så Japp men jag önskar dig lycka till i förvär PS jätte fin blogg för andra gången .. <333

Svar: Jo det är dit jag ska, haha :D tusen tack!
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-03 @ 01:19:46
URL: http://alkarlsson.devote.se
Postat av: Alexandra

Vilken klubb ska du tävla på? Bor i Jönköping så vore sjukt kul att komma o kolla + hälsa på dig o Chuck :) <3

Svar: jönköping fältrittklubb :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-03 @ 17:58:16
URL: http://poonystar.blogg.se
Postat av: emmie

Jag kommer vara där! Ska starta en LB med min D-ponny Filur! Så då tävlar vi mot varandra, hehe. Vi kanske ses där, lycka till! :)

2012-11-03 @ 21:50:16
Postat av: Evelina

Jag kommer!! Måste hälsa på dig, Johanna och Linn mina 3 favvo bloggare!! :D När på lördag ska man komma?

Svar: oj, jag vet inte ännu vilken tid jag startar :(
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-04 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0