Julafton, julafton, snart julaftooooon!

Detta är vad jag för stunden önskar mig i julklapp i hästväg. Om jag skulle lägga in allt som inte är hästsaker så skulle den bli MILS lång... hehe. Men lite saker som jag vill ha som jag tror är rimligt. Kanske inte allting men något? Skulle lagt in det rosa lamicell schabraket men sen kom jag på att mamma hatar rosa så hon skulle inte låta någon ge mig det, hehe.
Dressyrsadel, behöver jag säga varför? Jag skulle kunna sätta mig mer ner på C och verkligen rida. Och så kan jag bli en riktig dressyrtant. Mina tvä vita ridbyxor som jag har är hatade av mig, dom ena sätter jag inte på mig då dom är för stora och för små samtidigt typ.. Dom andra har typ ingen stretch, eller alltså dom kan töja på sig men dom drar inte tillbaka sig så då går jag runt med pösiga brallor typ.. haha. 
Den blåa kavajen, så jag har något neutralt och inte en röd hela tiden ;) Det blåa pannbandet ska passa mitt blåa CS schabrak och det andra pannbandet är bara så SJUKT snyggt. 

Har ni något speciellt ni önksar er?


Kommentarer
Postat av: Carro

Julafton 2013?

Svar: oj, hahaaha ..
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-27 @ 21:12:01
Postat av: Elin

Jag har pannbandet, men det passade inte mitt träns så det ligger helt oanvänt i en Hööks-påse i stallet, haha... Du vill inte köpa det?;)

2012-11-27 @ 21:41:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härlig blogg!! :-)

2012-11-27 @ 21:58:41
URL: http://Littlemissstyles.blogg.se
Postat av: matilda

det där pannbandet med döskalle på ligger på min önskelista det med (a

2012-11-27 @ 22:06:37
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0