Saker ni inte visste om mig.

  • Jag älskar att lyssna på musik men lyssnar typ alltid jättelågt pga att mitt huvud är såpass känslig för höga ljud. Kan lätt få ont i huvudet av att vara 5 minuter i ett klassrum där folk pratar. Riktigt jobbigt..
  • Sista månaden har jag sovit hos mamma varje natt. Eftersom pappa jobbar oslo tar jag chansen och sover inne hos mamma alla nätter han är borta ;)
  • Jag läser knappt några bloggar längre, läser dom jag tycker är bra och inte några bara för att jag känner dom eller för att följa med. Läser runt 5 bloggar och dom läser jag för att dom är bra och inget annat.
  • Jag är superduktig på att ha fult nagellack på mig.. haha. Alltså om jag målar naglarna håller det sig helt i max en timme, sen går det upp och försvinner färg. Men jag tar aldrig bort det utan det för vara där tills det försvinner eller så målar jag över med lite nytt nagellack i samma färg eller någon annan ;) haha
  • Jag älskar Loka, skulle kunna dricka flera lite varje dag, godaste drickan som finns.
  • En utav dom godaste sakerna jag vet är även Lyxshaken på Max, hehe (A)
  • Jag är grymt skoltrött och har inte en aning om hur jag ska stå ut 2 och ett halvt år till.. Jag känner redan nu att det börjar ta emot och nu har vi jättelyxigt schema..
  • Jag tror på Jultomten coh på spöken/andar, men jag tror inte på Gud eller Jesus trots det är jag konfirmerad.
  • Jag har nästan alltid släct på mitt rum, typ helmörkt. Eftersom det är skönt och gör att jag inte får ont i huvudet ;) haha
  • Nu kommer jag inte på mer, förutom att jag dör av att jag är så trött och har ont i huvudet, ska klä på mig lite varma kläder och åka till stallet. Bloggar när jag kommer hem babes!

Kommentarer
Postat av: Malin W

Vad lyssnar du på för musik? :D

2012-11-07 @ 18:11:22
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Agnes Åberg

Vad läser du för bloggar & vad lyssnar du på för musik, gör det inlägg om det vettja ;) !

2012-11-07 @ 20:13:29
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Mollie

Sover alltid inne hos mamma när pappa är borta, haha :)

2012-11-07 @ 20:59:49
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: Maja

Max Lyxshaken ! ♥

2012-11-07 @ 21:55:08
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0