Say whaaat?!

Asso barnslig som jag var för några kvällar sedan så var jag med i en tävling på FB. Priset var en biljett till galapremiären nu på måndag kväll där dom bland annat förhandsvisar första avsnittet och om jag inte har helt fel skulle någon/några skådespelare vara där. Jag kollade varken på datumet eller något annat utan skickade iväg ett meddelande. SÅKLART fattade jag att jag inte skulle få biljetten då jag ändå inte skulle kunna gå, men ni vet man är med i alla fall.. haha.
TROR NI INTE JAG GÅR OCH VINNER? Av ca 180 000 fb medlemmar var jag en av 50 st som vann en biljett. Asso dö! Klart som fasen jag hade velat vara barn för en dag och gå på den där galan. OM jag hade bott i Malmö, vilket jag förövrigt inte gör.. Dessutom kan jag inte ge bort biljetten eftersom det är en gästlista och där står mitt namn.. Annars hade jag lottat ut den (A).

Så jag fick glatt skicka ett meddelande och säga att jag inte kunde komma, sorligt men sant. Fatta vad coolt om jag hade fått gå? 

Kände bara för att meddela er om vilken tönt jag är och hur galen jag är i Mysteriet på Greveholm som jag förövrogt kollat på nu när jag varit sjuk. Love life!

Kommentarer
Postat av: marinaginman.se

haha, ska med sitta bänkad när detta börjar, har ju sett det gamla lixom men inte mina kids så funtar på att ladda ner det gamla annars kommer dom ju inte fatta det rliga i det hela ;)

2012-11-24 @ 22:26:44
URL: http://marinaginman.se/
Postat av: Linnéa

Jag älskar också myseriet på greveholm!!! :D

2012-11-26 @ 14:51:55
URL: http://tutchndito.devote.se
Postat av: Johanna

Du är inte ensam om att älska det ska jag säga dig! :D

2012-11-28 @ 20:48:49
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0