Sista tävlingen för i år

På lördag startar jag troligtvis sista tävlingen för i år. Den jag täntke åka på i värnamo vet jag inte om det blir av. Eftersom vi är i stockholm troligtvis hela fredagen och sen hela lördagen. Så jag kommer inte rida dom dagarna och sen kommer vi säkert komma hem sent på lördagen. Men jag får helt enkelt prata med min mamma vad hon tycker om det. Det är inte superviktigt att åka på den precis. Även om det inte är så mycket tävlingar sedan för ens i typ februari/mars. Men då får han kanske en lite vintervila och sen sätts han igång och tränas till topp så är vi igång till tävlingssäsongen är igång igen! Men vi får helt enkelt se. BTW, vilak ska till globen? Jag kommer vara där både fredag och lördag så som det ser ut idag.

Men i alla fall, helgen.. 
Jag åker dit med Johanna(Jönköping) som jag sagt tusen gånger nu. Jag SKA rida lugnt och sansat, hinder för hinder. INTE lägga honom för nära och försöka få ett och samma tempo hela tiden. Jag kommer hoppa utan martingal och i LBn kommer jag rida på mitt vanliga raka bett. Funkar har bra på det rider jag på det även i LAn, om han blir för stark(som han var på träningen) så tar jag pelhamet i LAn. Hoppas verkligen att det går bra i helgen nu!

För övrigt kommer jag ha min svarta kavaj, det blåa ch schabraket som är på bilden och till det något snyggt. Har ungefär en outfit klar i huvudet så får se om det blir bra IRL med. Ses vi där?

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vill dit, men är för långt :(

2012-11-09 @ 17:07:25
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag ska till globen på fredagen, ev lördagen också :D

2012-11-11 @ 11:27:40
URL: http://natalieochamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0