Skratta eller gråta?

Seriöst, omg.
Har precis suttit och räknat ut vilken tid jag skulle starta, hela 258 starter innan min första start i LB. Sen är det 112 starter innan min andra start i LAn. Vi råknade ut att min första start är runt 4-5 och min andra runt 9-10. Jag tyckte såklart att detta lät helt orimligt så det även är MSVB efter LAn. Så vi ringde och kollade med tävlingsarrangören och hon trodde inte att LB klassen startade med bponnyer förens vid 15.00 och att hela tävlingen räknades vara slut runt 23.00-24.00. Och då är ändå första start vid 08.00...

Ett tag funderade mamma på att stryka mig och inte åka alls, men med lite övertalning kommer vi nog åka i alla fall. Trots att vi lär vara hemma runt 12-1 på natten.. Det är ju faktiskt sista tävlingen på länge (A).

Men ni här lär ju inte se en blink av mig på hela morgondagen. Så jag får försöka blogga nu. Dock kommer hela kvällen spenderas i stallet så lär ju inte bli något av det heller.. haha.
Nej, jag måste dra, jag kommer med något vettigt att skriva ikväll. Tills dess ha det bra och ät mat.
förövrigt är jag även med i häsfocus denna månaden. charmig jag är

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker absolut du ska skratta, HAHA! Själv sitter jag och ler! Fatta att vara med om en sådan tävling :) Jag skulle ju åkt men tro inte att mina föräldrar hade varit så glada över att hämta mig ;) åh, vad arg jag blir! Men stort lycka till! :D Har du ont sedan du trillade av på träningen? Det var jag som kommenterade din instagram bild, kul att vara med i tidningen!
lösen till min blogg,
jh
jh

2012-11-09 @ 17:31:42
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Nora Christiansson

Hahah glad att jag bara ska vara med i en klass haha, helt GALET vad starter alltså, men skönt att få sovmorgon hehe :D

2012-11-09 @ 17:43:13
Postat av: Elin

Haha, shit vad folk det kommer vara där!;)

2012-11-09 @ 18:03:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Jessica

TIPS! I och med att Chuck är lite tittig så vill jag ge dig ett tips (och jag hoppas verkligen att det hjälper, och inte får dig att bli spänd eller så). Men i Jönköping så är det flera, stora fönster på ena kortsidan av ridhuset. När jag tävlade där en av de första gångerna så stannade många ponnyer upp mot de fönstren/den kortsidan. Min mor hade hört/pratat med (kommer inte ihåg) banbyggaren och han hade sagt att dessa fönster kan göra så det blir konstiga skuggor som vissa hästar reagerar på. Så kom ihåg att VISA hindren som du ska hoppa uppåt och tänk på att det kan finnas en anledning om han skulle stanna på något av dem hindren. Men kör bara på så bli det kanon och vem vet, han kanske tillhör dem som tvärtom inte tycker det är något konstigt med dem. Se det som ett litet tips bara :) Lycka till imorgon! :) Hade jag haft råd, hade jag också åkt med min fjording.

Svar: Åh, tack för tipset :D ska tänka på det!
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-09 @ 18:33:16
URL: http://vinna.blogg.se
Postat av: bella

heheh tur att jag tipsade dig!! ;)

2012-11-09 @ 18:52:09
Postat av: Ebba ♥

Hej!
vet du ungefär vilken tid du kommer att vara där? :)
Kommer nog inte kunna stanna till båda dina klasser men första iallafall men ifall jag inte kan vara där sålänge vill jag ju iallafall kunna ta bilder med dig och Chuck så när kommer du att vara där? tacksam för svar!

Svar: Jag kommer nog vara där till kl 2 :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-09 @ 19:49:12
URL: http://eequespony.blogg.se
Postat av: nathalie

HEJ!!! carro hoppas du hinner se detta u!!!! jag pratade med arrrangören nyss och dom sa att de har räknat med att LCN startar vid 10.00 sedan att LBN startar vid 12.00 SENAST 13.00

Svar: Oj, snabba ändringar.. hur fasen hinner dom med det? :OMen tusen tack i alla fall!
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-09 @ 19:56:23
Postat av: Mollie

Oj HERREMINGUD så många starter! :O

2012-11-09 @ 20:35:14
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: Emy

Lycka till i mon och hoppas allt går bra :)
Håller alla tummar jag har ;)
Kram

Svar: Tack Emy :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-09 @ 21:03:16
Postat av: Sandra

Sjukt jobbigt med så många starter! Inte bara väntan som är sååå tråkig utan också för ponnysarna som blir trötta! Inte riktigt optimala förhållanden! Hoppas det går bra ändå =)

2012-11-09 @ 22:01:37
URL: http://www.smalmborg.blogg.se
Postat av: Wilma

Vart ska du tävla? :)

Svar: Jönköping fältrittklubb :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-10 @ 07:35:42
URL: http://wilmafur.blogg.se
Postat av: Tove Söderström

Omg! Här uppe i norrland finns det tävlingar så man kan fara hem vid lunch om man hoppar LB. Helt galet vad det verkar finnas ponnyekipage längre ner i landet, ni kan ju skicka upp några.. ;)

2012-11-11 @ 13:36:06
URL: http://tovesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0