Spontan övernattning

Ska sluta skriva att jag alltid bloggar senare, för det gör jag ju ändå aldrig. Jag tog bussen till Öland igår och sov hos Alvida med Julia. Vi kollade på film och chillade och som vanligt somnade jag först. Därav blev det ingen uppdatering. Men nu är jag hemma igen så tänkte informera er om varför jag inte bloggat.
Idag är planen att jag snart ska ut till KBF, där jag egentligen inte vet vad jag ska göra, men det är spökrunda ikväll så förbereda inför det antar jag!
Sen vid kvart i 5 kankse, åker jag jag över till öland för vid 6 är det Matsträning till 7 och sen efter det är det troligtvis stallmöte i det nya stallet som jag ska på. Sen efter det får jag se om jag tar mina sista krafter och sticker till KBF, eller om jag stannar hemmma. Det får min ork bestämma.

Så det är så dagen ser ut, ikväll kommer ni få lite efterlängtad film från träningen. har varit lite tomt på den fronten sista tiden.. Så så ser alltså min dag ut. Ska även försöka komma ihåg att ta kort på min utrustning så jag kan lägga upp det här, era önskemål! :D
har verkligen bildbrist..

Kommentarer
Postat av: Stina

Underbar bild <3

2012-11-01 @ 14:10:57
URL: http://stinabjorklund.blogg.se
Postat av: Madelene

Fin bild :)

2012-11-01 @ 16:13:32
URL: http://maddez.blogg.se
Postat av: Anonym

Har kollat på massa bilder på er och ni passar verkligen tillsammans och du har verkligen en sjuuukt snygg häst! :)

2012-11-01 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0