3 hästar till

Rider ju även lektion på onsdagar och idag hade vi "byta häst-ridning" så jag red 3 hästar till. Först Rhona, var riktigt längesedan jag red henne nu. För er som hängt med länge vet nog att innan jag köpte häst var jag delfoder på henne och tävlade en del dressyr med henne. Sjutk fin häst, men jag kan inte annat än säga att jag hade ingen aning om hur hon var längre. Nästan lite sorgligt men sant. Hon var lite seg och trögstartad samtidigt som hon är sjukligt fin. Galoppen är verkligen något at skryta med, hehe. Men jag har i alla fall saknat att sitta på henne trots att jag knappt kunde rida henne.

Vincent och Rolle var inte så mycket att hänga i julgranen. Vincent var lite tung i handen emellanåt och Rolle är bara 5 år så vi vinglade runt lite hit och dit. Haha, ja det var ungefär så det gick till (A).
Här har vi en gammal bild på mig och Rhona, fin fin fin fin fin! (A)
BTW, jag som trodde jag hade katastrofal sits.. idag mräkte jag att jag nog ändå har rätt okej sits, jag satt som klistrad i traven och galoppen på alla tre hästarna. Det är nog som sagt Chuckis som är extremt svår att sitta på helt enkelt.. haha

Kommentarer
Postat av: Emma<3

Du har ju jättefin sits Carro!

2012-10-17 @ 22:04:03
URL: http://emmasannie.blogg.se
Postat av: Emma<3

Du har ju jättefin sits Carro!

2012-10-17 @ 22:04:03
URL: http://emmasannie.blogg.se
Postat av: Josefine

Tycker också du har jättebra sits, i alla fall vad jag sett på bilder och filmer :)

2012-10-17 @ 22:36:11
URL: http://josefinegidlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0