Ändrat schema

Jag ändrade mina planer för veckan. Tyckte faktiskt att han kunde få vila även idag, han har aldrig några speciella vilor, inte sommarliva eller så. Så ibland känner jag för att ge honom 48 timmars vila, så han kan återställa kroppen och återupphämta sig. Så idag får han också vila sen går han trimpass imorgon istället.
Men som ni såg innan så klipptes han idag, som vi tror är det första gången i hans liv och ja det gick faktiskt bra. Vi hade bomull i öronen och det funkade, han var väldigt spänd och så men han stod i alla fall still större delen av tiden.

I alla fall, imorgon ska han gå i paddocken ett lagomhårt pass. Sedan på kvällen ska jag dra på lite festligheter, seriöst var sjukt längesedan jag var ute. Senaste månaderna har helgerna tillbringats på tävling, i stallet och hemma. Så äntligen lite annat att göra och skita i världen några sekunder.

Men jag har egenltigen ingen tid att sitta här, har naturprov imorgon så ska pluggaaaaaa... hehehehe.
Har i alla fall två spännande inlägg på G, nej TRE stycken så håll utkik :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Shiiiit vad han är fin!!:)

2012-10-26 @ 09:04:30
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0