Chuck 8 oktober

Idag var han fin, riktigt fin faktiskt. Blev ett pass i paddocken, dock inget långt och utförligt då jag var helt slut efter 40 minuter. Fick även ta skrittpauser emellan för att orka, kände mig spyfärdig och påväg att trilla ihop efter. Kunde inte hålla tårarna borta när jag skrittade av honom för jag hade så ONT i hela kroppen och var helt slut.
Så tur att hann var såpass fin som han faktiskt var, slapp bråka och allting var så lätt. Flyttade honom en del och mycket länga-korta-länga-korta i traven och galoppen. Ja, nästan hela passet var felfritt så är glad nu, trots min trötthet.

Ledsen om bloggningen idag blev dålig, men jag ska sova nu, är som sagt väldigt trött.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, jag vill bara säga hitta din blogg idag och det är den bästa bloggen jag tror jag har läst!
Din ponny är så himla söt så man blir så glad!
Men som sagt din blogg är helt fantastiskt bra! Bästa bloggen!
Kram Hanna!

Svar: Åh tack vad glad jag blir :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-09 @ 15:26:40
URL: http://www.dressyrbrudar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0