Chuck idag

Mamma rider Chuckis idag, hon frågade om hon fickk ta honom på lektionen och jag sa inte nej. Har en del plugg kvar, haha ja. Ni lär tro att jag har sjukt mycket i skolan vilket jag har. Massor av saker jag har fått in på typ två veckor nu så måste plugga röven av mig. Men ska försöka hinna klart med allt innan helgen så jag kan prestera som bäst och sen återgå till en lugn skolvecka! 
Men imorgon ska jag trimma honom i paddocken och om det inte är alltför blaskigt ska jag ta fram lite bommar. Sen på torsdag är det träning för Mats. Funderade på om jag skulle hoppa den då han ska gå två dagar i rad i helgen men jag valde att träna för att få så bra och goda tips så möjligt. Sen väljer jag nog att inte hoppa riktigt så mycket som dom andra men ändå lite. Sen går han lite lugnare på fredag och sen tävling lördag och söndag. WIHOOOO!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin bild! Lycka till i helgen :)

2012-10-16 @ 21:52:54
URL: http://Www.johannagreiff.blogg.se
Postat av: astrid

du och chuck är så himla fina! han ser verkligen ut att trivas med dig :D

2012-10-19 @ 14:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0