Dagens rundor

Idag red jag ju på pelhamet och det är enorm skillnad kan jag säga. Han var ruskigt fin i första klassen, mindra fin i andra.

LBn: Han var riktigt riktigt fin, såhär bra har han inte gått på LÄNGE. En klockren runda, fick ett cpsprång på nian som han var lite rädd för och sen då ett stopp på sista hindret. Och jag säger inte bara att jag lägger det på mig för att säga något men jag gömde helt bort att svänga i tid så han hamnade typ vid hinderstöden. Men annars var rundan ruskigt bra och vi hade ett bra flyt. Inga ryckiga ivägdragningar utan om han taggade på var det lixom i en takt, så himla bra runda verkligen! slutade på 6 fel.

LAn: 
Här var han också fin till en början, Kolla bara på ettan hur han hoppar upp sig, något otroligt. Sen hoppade han bra på tvåan och trean och sen blev det knas på fyran som vi rev och femman hoppade han också sådär underbart fint. Sen blev han flack in i kombinationen och rev a-hindret. Vi hade sämre flyt i denna klassen. Han var trött och blev lite dragig och jag blev alldeles för hård i handen. Besviken över både min och ponnyns insats. Men kolla riktigt noga på kvalitén av de andra sprången. Han hoppar något sjukligt bra. Jag tror att lite variation med detta bettet kan sitta bra för lilleman.
  

Kommentarer
Postat av: Moa aggerborg

Asså Carro det ser verkligen inte ut som en katastrof!
Du gör ett jätte bra jobb med honom och det kanske inte var eran bästa runda men du ska fortfarande vara stolt! :)

2012-10-21 @ 17:48:19
Postat av: Siri

Det är verkligen skillnad från lör-sön! Det är som du säger nog ganska nyttigt att byta till pelham ibland:) Tycker du ska vara super nöjd över dagens rundor Carro!

2012-10-21 @ 19:08:14
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: Amanda

Gud vilken skillnad det blev då du böt bett, ser jätte bra ut och fortsätt kämpa, ni två kommer snart att nå toppen!!

2012-10-21 @ 21:24:24
Postat av: therese

De här rundorna ser ju väldigt bra ut tycker jag! :D

2012-10-21 @ 21:31:52
URL: http://www.thereseeolsen.blogg.se
Postat av: Tove Abelson

Tycker att det ser riktigt fint ut. Du har en väldigt bra inverkan på honom och han hoppar super.
Nedslagen var riktiga skitpet tycker jag, eller åtminstode vad jag kan se från filmen :)

2012-10-21 @ 21:50:58
URL: http://abelson.blogg.se
Postat av: Anni Oveson

Ni är SKITFINA! Du har verkligen inget att klaga på, han ser hur fin ut som helst och du rider lika bra som alltid :)

2012-10-21 @ 21:53:07
URL: http://teamoveson.blogg.se
Postat av: Therese Jensen

Jag blir faktiskt arg på dig nu! Dessa två rundorna är så sjukt fina! Riktigt stor skillnad från lördag till söndag och det var nog bra att byta till pelham. Han ser sjukt fin ut och får till så sjukt fin språng. Nedslagen i LA är bara otur, vänta och se nollorna kommer snart bara trilla in :)

2012-10-22 @ 10:21:16
URL: http://theresejensen.blogg.se
Postat av: Agnes

tyckte inte alls LA:n va dålig! såg superfint ut faktsikt! :)

2012-10-23 @ 12:12:08
Postat av: Kajsa

Duktiga:)

2012-11-01 @ 22:44:17
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0