Dö förkylning, DÖ

När livet börjat vända mot det bättre hållet och jag börjar bli lite gladare så ska såklart något komma ivägen. Mitt huvud har brunnit hela dagen och näsan bara rinner, jag lär till 90% vara sjuk imorgon och jag vill INTE! Huvudet dunkar fortfarande så har tagit två panodil i hopp om att det ska bli bättre, men det verkar inte vilja ge sig. 
Bästa lösningen när man håller på att bli sjuk, knarka panodil och dricka varm oboy. Så det är vad jag ska göra! 

Dessutom ska jag snart(om några dagar) anmäla mig till Tingsryd, min kompis Cassandra ska dit med sin ponny Renaldo så det blir våran första tävling där vi åker tillsammans, och dessutom på ett meeting, underbart!
Dessutom har jag SÅÅÅ många roliga saker att tagga till nu, olika tävlingar, troligtvis stockholm horse show, julafton, NYÅR, justin bieber, GBGHS.. haha ganksa långt tills dess men jag är redan SÅÅÅÅ taggad! :D:D

Väldigt onödigt inlägg men ville berätta att life goes on och jag mår bättre, men hade varit bättre utan förkylningen så snälla någon ta bort den!!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Glöm inte AW heller ;))

Svar: men det är ju SJUUUKT långt tills dess men nejdå, jag taggar redan nu ;) haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-02 @ 09:37:34
Postat av: Felicia Allansson

Är själv förskyld och hatar det -.-

2012-10-02 @ 14:41:48
Postat av: Emelie Svensson

hahah där är ju Amanda ;)

2012-10-03 @ 19:46:39
URL: http://Emmeliesv.blogg.se
Postat av: Elin

Åh, GHS... Lääängtar!:D

2012-10-05 @ 18:48:42
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0