En gång för alla

Nu svarar jag på det här då jag fått så många frågor om det. Många frågar om det inte är långt till öland om jag bor i Kalmar och nej. För er som vet så går ölandsbron från Kalmar till Öland och jag bor i princip nästan vid ölandsbron. Jag tog tiden idag hur lång tid det tog att åka hemifrån mitt hus till stallet och det tar 13 minuter. 
Så nej det är inte speciellt långt. Sen kanske det tar lite längre tid att åka buss då man måste gå en bit och bussen går ju inte precis raka vägen. Men överdrivet långt är det inte.

Hoppas alla fått svar som undrade nu :D
Jag bor ungefär vid den röda pricken och stallet ligger ungefär vid den blåa pricken.

Kommentarer
Postat av: Frida Elmlund

Åååh, Saxnäs! Där har jag spenderat en del tid, haha

2012-10-28 @ 22:08:52
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Saga

Hej, Carro. Jag har skrivit ett inlägg som handlar lite om din header, dig och så Chuckis såklart! :) Läs det gärna! Inlägget heter "headers och bloggdesigner".

2012-10-29 @ 05:25:43
URL: http://skimmelteam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0