Ett inlägg värt att läsa

Jag kan bli riktigt tagen av texter, samtidigt som jag kan bläddra förbi dom lika snabbt som jag såg dom. Jag "läser" väldigt många bloggar, men det är nog bara typ 3 av dom som jag verkligen LÄSER. Dom flesta kollar jag på bilderna och skummar texten ibland men vissa bloggar läser jag varenda ord av.
Och nu när jag har tid till att verkligen lägga tid på att läsa så kan jag lova att jag läst ett visst inlägg snart 5 gånger om. Det är nästan läskigt hur vissa ord kan fånga mitt intresse såpass mycket och hur jag kan börja tänka så mycket över just dessa orden. 

Jag tycker alla borde läsa detta inlägget skrivet av Lisa, det fångade verkligen mig. Det är så sant det hon skriver och det får mig såna tankeställare. Jag vill också kunna skriva såhär bra inlägg, jag kan om jag vill men jag vet aldrig vart jag ska börja eller vad jag sak skriva om..

Kommentarer
Postat av: lisa

Du förstår inte hur glad jag blir varje gång jag möts av något sånt här på din blogg! Detta är inte första gången du ägnar ett inlägg på din blogg, om ett inlägg jag har gjort på min blogg eller om mig! Jag vet inte vad jag ska säga, men jag blir så otroligt glad verkligen! Det betyder jättemycket! Så härlig är du! ♥

2012-10-03 @ 19:46:53
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Anonym

Precis som jag... Jag läser Lisas, Johannas, Teamoveson och din :) Din käser jag typ varenda minut xD Kollar mest utrustning på andra bloggar :)

2012-10-03 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0