Gårdagen

Hann inte uppdatera alls igår, helt sinnessjukt vad mycket vi har i skolan. Hela kvällen gick till att plugga, plugga, plugga. Innan det var jag ju i stallet och hos Emma. 
Åkte till stallet direkt efter skolan och sen tömkörde jag och Tina honom i ca 30 minuter mest lång och låg. Han börjar fatta det lite mer och jag börjar hitta knapparna också. Efter det cyklade jag hem och bytte om och sen skjutsade mamma moig till sjukhuset där jag va i 2 timar ungefär. 
Sen när jag kom hem fick jag direkt sätta mig med enegelskan och när klockan var 22 hoppade jag in i duschen och sen gick jag och la mig.

Idag är det ännu en dag i skolan och jag ska även plugga gärnet efter. Det är fruktansvärt jobbigt när vi har såhär mycket. Vi har en engelska redovisning på torsdag, en engelska inlämning på fredag och sen natur prov på fredag. Dessutom fick vi engelskan tills på fredag igår och den andra engelska redovisning fick vi reda på typ förra veckan. Det är ingen framförhållning någon stans så man måste slita sönder sig själv för att ens hinna med. 

Snart är det i alla fall lov som tur är, dock är inte det heller speciellt chill. Har två prov veckan direkt efter lovet. Life is not nice.

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: jomen en klippning ska vi kunna klämma in innan helgen! :)
Idag hinner jag inte, men imorrn kan jag antingen innan ridningen eller efter?

2012-10-23 @ 14:12:00
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Hannah S.

sv: Yes,bor i en liten stad på västra sidan (nästan rätt över från Umeå) så endast svenska här :D Men jag läser finska i skolan..:)

2012-10-23 @ 17:39:17
URL: http://hannahsjolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en tävling i bloggen där jag lottar ut ett smycke med text " Jag älskar Justin" på :) Det är hur lätt som helst att delta och du hittar inlägget här: http://bieber.blo.gg/2012/october/tavling-vinn-plexihjarta-med-en-rostfri-kulkedja.html#comment

Lycka till! :D

2012-10-23 @ 18:08:30
Postat av: Mollie

Surt att ha så mycket i skolan. Jobba inte ihjäl dig bara ;)

2012-10-23 @ 19:28:07
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: amanda

vänta bara till tvåan ;)
denna veckan har jag haft: 40 engelska glosor, svenska prov på antiken (enormt), förhör på USAs delstater (15 st, politik, geografi, berömda grejer osv), runt 20 matte uppgifter. sen så veckan efter lovet ska vi inte ens prata om, haha! man går ju inte sysslolös i alla fall ;)

2012-10-24 @ 20:58:59
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0