Glad ryttare och glad ponny!

Idag var en bra dag, både för ponnyn och mig! Så nu är jag glad, dock riktigt svinigt trött och helt slut och mår illa och ja gud vet vad, men jag är glad och det är huvudsaken!

LBn: Han var inte helt framme, jag brukar inte vilja gasa för mycket på framridningen då han ändå oftast taggar till själv och då blir det alltid värre om jag gasat massor innan, men jag skulle nog gjort det för han var vekrligen seg. Visst att han taggar och så, men han var lixom inte riktigt med på noterna. Kändes som om hans ben var spagetti och jag fick jaga honom mot vissa hinder för att han skulle hoppa. Men vi kom runt med ett pet, lägger dock det på mig då jag la honom helt fel och han ställer upp ändån. Annars en fin runda, men jag blir alltid så irriterad när det är EN bom som trillar, hade den legat kvar hade jag kunnat slåss om placeringarna.. BLÄ.

LAn: Ville ha fram honom mer och att han vaknade upp lite så inne på framridningen tog jag några racebitar och gick på honom så att han verkligen taggade. Dock kröp vi väldigt nära hela tiden på framhoppningen så fick ta endel språng innan jag kände mig nöjd. Men när jag gjort det kände jag mig faktiskt nöjd och hade en bra känsla. Jag hade släppt honom mer ifrån mig och tänkte på hur jag red på AW, och då gick det bättre. Dessutom blev jag nog lite glad när en tränare(soM inte visste vem jag var) kom fram till mig på framhoppningen och sa hur fin han tyckte Chuck var. Jag känner många som tränar för honom så var ju lite roligt, dessutom så har jag tränat för han några gånger på lektionspållarna. Klart man blir peppad när man får höra sånt! :D

Men tillbaka till hur det gick på banan. Han var fin, sådär taggad som jag vill ha honom och jag fick en super runda! Vi fick ett pet på andra hindret, lite synd men vi kom lite nära och sen var det färger som skönk ihop med underlaget. Men resten av banan gick utan problem, fick dra lite i honom när vi skulle svänga en snäv sväng så såg antagligen förjävligt ut men annan toppen som sagt! Innan har jag ju inte haft mindre än typ 12 fel i LA, förutom när jag gick nolla så att komma runt på 4 fel men dessutom ett bra flyt, det var GRYMT! Tack ponnyn för att du är bäst.

Johanna fotade så när hon har skickat bilder lär det bli bildbomber, sen kommer jag även lägga upp filmerna.
Är det någon annan som har bilder på mig ifrån idag, skicka dom till [email protected], TACK!

Kommentarer
Postat av: Siri

Åhh läckert han hoppar!! Visa massa bilder och filmer :D

2012-10-06 @ 17:37:54
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: Lisa Jonsson

Satt och följde dig på equipe förut och jag tycker verkligen att du var värd det här. Du är en riktig förebild, du ger aldrig upp och kolla vad det gav! Nästa gång sitter nollan :) Grattis!!

2012-10-06 @ 18:18:14
URL: http://jonssonlisaa.devote.se
Postat av: Ebba

Gud vad fin han var Carro! :D

Svar: Tack ebba :D glad jag blir!
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-06 @ 18:44:58
URL: http://ebbaeliassonn.blogg.se
Postat av: jennifer

Shiiet vilken teknik han har!
Om allt går så bra som det verkar gå för er nu (?) kommer ni bli grymma! :D

2012-10-06 @ 22:57:21
URL: http://jennifersandbergg.blogg.se
Postat av: Inez

Han är så sjukt fin! Min drömponny asså! Det är synd att ni får domdär skitriven, men nollorna kommer nog snart! :D

Tack för världens bästa blogg :D <3

2012-10-08 @ 17:32:42
URL: http://nattstad.se/inezohrman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0