Godmorgon världen

Jag kan inte komma ihåg senast jag fick en ordentlig sovmorgon, jag tror det var innan gislaved eller något. Sedan dess har jag haft tävlingar och jourer hela helgerna, och veckan då jag var sjuk kunde jag knappt sova och den dagen jag kudne sova sov jag till halv 9 men det är ända dagen. Sen har jag fortsatt ha jourer och olika tävlingar, jag har inte fått sova ut ordentligt på snart 2 månader utan att överdriva. Igår gick jag upp tidigt och idag gick jag upp tidigt. Så imorgon ska jag bannemig sova länge, eftersom vi har studiedag imon.

Men innan det ska jag iväg till stallet och hoppa en klass på Freja, sedan ska Chuck ridas, kankse hinner han klippas innan ska bara kolla med Sara. Ja vi får se helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0