Imorgon ser vi ut såhär

Imorgon kommer jag se ut såhär: Blå charles owen classic hjälm, Röd GPA kavaj, Svart racesafe väst eller blå HL väst och svarta skor plus chaps från hööks.
Hästen kommer se ut såhär: Svarta Veredus skydd, Rött JW schabrak, Rött delat blingpannband, Vit/röda soft up och mitt svarta dyon träns.

Egentligen skulle jag och min kompis Cassandra försöka se likadana ut, vi ska ha samma schabrak, samma pannband, samma hjälm, samma benskydd osv. Men hon har blå kavaj och jag röd för jag har fortfarande inte köpt min blåa än. Men lite lika är vi i alla fall, FYNDIGT va? ;) haha

Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Snyggt som vanligt :D Var har du köpt schabraket och pannbandet?? :)

Svar: pannbandet finns på kyro riding gear och schabraket köptes i stockholm ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-05 @ 16:31:23
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Det kommer ordna sig, du är författaren ;)

2012-10-05 @ 17:30:38
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Elin

Såå snyggt!:D

2012-10-05 @ 18:42:29
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0