Lördagens rundor

Hade jag varit en annan person hade jag inte lagt upp dessa rundor. Men eftersom jag är jag och jag ALLTID lägger upp filmer på mina rundor så visar jag även detta. Skit som ska kastas, kasta det åt ett annat håll. 
Hela den dagen gick rent åt helvete, och ni ser mycket väl speciellt i andra klassen hur jag sitter som en vante på ryggen? Jag hade vekrligen INGEN kontroll alls.
Men jag visar detta för att ni ska få se skillnaden på lördagen och söndagen. Snart kommer dagens filmer.
Kankse inte bästa låten, men går fortfarande inte att ladda ner musik, om någon har ett ställe där man kan ladda ner musik. LÄNKA! 

Kommentarer
Postat av: Ida - Jenna

Ärligt talat tycker jag inte alls att det ser dåligt ut, jovisst det syns ju att han är stark osv... Men det är ju liksom en lydnadsfråga. Men det ser absolut inte katastrof ut, han kommer ju rätt på hindrens och reder ut det själv. Tycker att du ska vara nöjd! Absolut !! :)

Hihiih, känns som att jag aha kommenterat jätte mycket nu denna helgen, men hoppas du inte har något emot det, i så fall säg till. ;)
Kram

2012-10-21 @ 16:58:46
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se
Postat av: Ida - Jenna

Ärligt talat tycker jag inte alls att det ser dåligt ut, jovisst det syns ju att han är stark osv... Men det är ju liksom en lydnadsfråga. Men det ser absolut inte katastrof ut, han kommer ju rätt på hindrens och reder ut det själv. Tycker att du ska vara nöjd! Absolut !! :)

Hihiih, känns som att jag aha kommenterat jätte mycket nu denna helgen, men hoppas du inte har något emot det, i så fall säg till. ;)
Kram

Svar: kommentera på, det är det bästa som finns! Speciellt dina, du gör mig alltid glad :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-21 @ 16:58:48
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

Tror bara det är frågan om lydnad, även om det är motigt så är det bara att fortsätta kämpa! En dag lossnar allt och då kommer allt slit jäklar i det vara värt det :)

2012-10-21 @ 17:15:46
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Sofie

Att ponnyn kan hoppa är inget snack om saken! Han är otroligt fin. Jag har precis börjat läsa dig blogg och vet iof inte hur han år hemma men hade jag varit du hade jag tränat mycket men att han måste lära sig och vänta, för de är de som blir lite av ett problem när han helst vill springa i 190 och du tar och tar och han blir kortare och kortare. Så träna mycket linjer där han verkligen måste vänta. Tror ni två kommer tävla de höga klasserna någon dag för de ser överlag jättetrevligt ut :)

2012-10-21 @ 17:40:44
URL: http://teamgrevie.blogg.se
Postat av: Amanda

Vet inte riktigt hur jag ska framföra allting som tänks i min hjärna nu, svårt att få ut rätt ord och "döma" utifrån en film.

Jag tycker faktiskt att det ändå ser bra ut. Ta inte det här som någonting illa menat nu, men jag tror att ni BÅDA har lite för mycket huvud för ert eget bästa, haha. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva, men om man läser dina långa inlägg från tävlingar, innan tävlingar så känns det som att du analyserar väldigt mycket. Jag tror inte alls att gå ner i klasserna, som du skrev, gör det bättre utan det ÄR i LB/LA ni behöver hoppa osv.

Men kan du inte försöka att bara släppa alla analyseringar? Tänk bara på uppgiften, och ta saker som det kommer genom banan. Tänk inte OM han kickar, utan tänk NÄR han kickar, bara som ett exempel. Gud så svårt det är att förklara hur jag menar men ja.. Chuck verkar vara en häst med MYCKET vilja och psyke, likaså du, en tjej med mycket psyke haha! Vi alla vet nog hur duktiga hästar är på att känna av oss, kan du inte chocka honom och bara bestämma dig för att ta dig runt, UTAN några höga krav. Sätt typ ett enkelt krav, ett ÖVERDRIVET enkel krav, och det är det ända kravet du har.

Okej ska sluta nu innan detta blir milslångt, låter som jag tror att jag är värsta proffset haha men bara slänger lite tankar hit och dit, jag tycker iallafall ni är grymma, och har alltid tyckt! :)

2012-10-21 @ 19:40:14
URL: http://natalieochamanda.blogg.se
Postat av: Line

Trillade in här av en slump, och vet du? Jag tycker inte alls att det där ser illa ut. Ja, man ser att han är stark och att han definitivt tar saken i egna händer men du reder ut det jättebra.

Jag tycker dessutom att du gjorde ett mycket bra val i andra klassen att du faktiskt tog tag i honom och sansade er och inte bara körde på "bära eller brista" utan du tog ansvar och hanterade ritten superbt. Och du- vägen till de där eventuella rosetterna och framför allt känslan av att man är iväg och har ROLIGT på tävling. Den kommer. Ibland tar det bara så jädrans långt tid och man tycker att man förtjänar i alla fall ett liiiitet kvitto på det. Jag vet hur det är, men när det väl kommer så smakar det SÅ mycket bättre. Och som sagt, det kommer. Håll ut! ;)

2012-10-24 @ 21:22:32
URL: http://jackochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0