Mycket i skolan

Jag är faktiskt ledsen över att jag inte kan uppdatera tillräckligt bra, jag har faktiskt ideér och motivation men just dessa två veckor är det fullspäckat med saker i skolan. Två läxor till idag, imorgon ska jag hålla ett svenska tal och tyska prov, nästa vecka har vi läxa tisdag och torsdag och på onsdag ska jag redovisa om övergödning på naturen. Dessutom ska vi vara klara med ett x antal sidor i matten tills på fredag nästa vecka så det är mycket plugg. Jag kommer helt enkelt få sitta hela kvällen och plugga även idag så ska försöka lägga in lite bloggning men det är svårt när jag måste hinna rida också.

Jaja, jag hoppas i alla fall på att kunna presentera vinnaren av bloggtävlingen här ikväll, det beror helt på när jag får svar av horsemeup. Det har i alla fall varit riktigt roligt att så många varit med, det var över 100 st sen vet jag inte exakt men det är jätteroligt verkligen!

Nu ska jag dock gå och fixa mig för att sedan cykla till skolan. Ska som sagt verkligen försöka få in mer bloggning idag, men plugget går före..

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har också jätte mycket plugg just nu, typ ett prov varje vecka plus massor med läxor.. tagga höstlov!!

2012-10-11 @ 12:50:44
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0