New in

Igår köpte jag ju ett par tyglar som matchar mitt träns, jag hade helst av allt velat ha dom paddade tyglarna med mönstersömmar, men 800 kr för ett par tyglar kändes lite väl. Så fick bli dom vanliga platta istället. 
Sen köpte jag även Saras magplatta då hon skulle sälja den och mina är lite för stor. Så den som brukar kosta ca 1900 kr fick jag för 800 så jag tyckte det avr ett bra pris för en snygg gjord så jag slog till. Dock inte planerat så är lite fattig nu, eller jag har mina 2000 kr men dom är inlåste för att sparas (A) haha. (Jag måste låsa in dom annars använder jag dom)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jätte fin gjord :) var köpte Sara den?
jätte fin blogg:)

Svar: Bättre att du frågar Sara det då jag inte vet :) haha carlssonpataket.se :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-17 @ 19:18:29
URL: http://myhorsedream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0