Ny dag

Idag är det lördag, som om ni inte visste det men jag kan ju alltid meddela det i alla fall. Första riktiga dagen på höstlovet och jag har en ganska fullspäckad dag. Ska nu sätta på mig mina ridkläder och cykla till stallet för att rida min lilla ponny. Efter det ska jag packa ner det mesta och sen åker vi över till Öland med Chuckis. Antagligen är vi där ett tag, kollar så att allt funkar bra och sådär, kanske går en promenix med honom också. När vi är klara ska jag hem igen och då lär klockan redan vara ganksa mycket. Så jag antar att det blir hemmakväll med film för min del. 

Jag är även ledsen över att bloggen varit lite seg ett tag, men snart är den överflyttat på webrider och då kommer  jag även ha mer tid åt er så håll ut!
Så länge kan ny lyssna på en grym låt, lär lyssna sönder snart dock (A)

Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Ser fram emot att se vilka fler (vet ju några) som också ska blogga på webrider. Hoppas Chuck trivs i nya stallet! :)

Svar: Det är jag, lamia då, linn strelin, systrarna elfstrand, sen två jag inte vet, en skvallerblogg som heter powniskvaller och sen Paulina Althin :) men verkar vara ett riktigt gött gäng :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-27 @ 12:36:42
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/
Postat av: Mollie

Gud vad kul att blogga för webrider! :D

2012-10-27 @ 17:10:38
URL: http://molliedb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0