Nya skor och lite ridning

Jag mår verkligen inte topp kan jag tyvärr inte påstå. Jag som trodde jag hade blivit frisk och nu har jag ont i halsen och är snuvig, IGEN. Jag vill inte vara sjuk, och verkligen inte nu på lovet. Men jag kan inte göra så mycket åt det mer än att sova och ha på mig varma kläder.
Idag ska jag i alla fall rida ponnyn lite lätt innan jag och mamma ska in med Chuck till atg, eftersom Chuckis ska skos. Sen ska han tillbaka till stallet och efter det vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag kanske bara ligger hemma och försöker bli helt frisk. 
dessutom laggar min blogg, ingenting funkar så det är lite jobbigt att blogga men jag gör mitt bästa! 

Har ni något ni gärna vill att jag skriver om? Tipsa mig om roliga saker att blogga om. Fortsättningen på min utrustning kommer så fort jag tagit bilder! :D Men utöver det, vad vill ni läsa om? :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!:)

2012-10-29 @ 09:08:44
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Malin

Jag skulle iaf uppskatta och bli glad om du skrev om olika ridövningar som ni tränar på. Kan handla om vad som helst :D sen tycker jag att ditt inlägg som handlade om att du vet hur du ska rida när du tävlar, det inlägget gillade jag :D! Krya på dig!

Svar: Tack för tipsen, ska försöka klura ut något bra :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-29 @ 10:14:30
URL: http://WestergrenPictures.blogg.se
Postat av: Louise

Jag håller med Malin! Ibland när jag ska träna min häst så tar jag faktiskt dina övningar eftersom de verkar väldigt bra! Blir inspererad av dej! :D Du kanske kan komma med lite tips på övningar som funkar bra för olika saker? :) Krya!♥

2012-10-29 @ 10:40:17
URL: http://LousiseStarby.devote.se%C2%A7
Postat av: Julia

Jag har uppmärksammat att du ofta tömkör Chuck och jag undrar hur då går tillväga då? Det hade varit intressant att läsa i ett inlägg då jag är intresserad av att lära mig mer om tömkörning och prova det på min ponny för att se om det är en träningsform som passar för henne. Alltså vad du har för utrsustning när du gör det, vad man ska tänka på, vilka övningar man kan göra osv.

Måste även tillägga att jag gillar ditt tänkt med Chuck, jag sitter i precis samma situation som dig när det gäller val av klass och om man ska gå ner i klasserna osv. Jag tävlar i nuläget LB o LA med min ponny och allting har fungerat superbra, vi har plockat både vinster och placeringar blivit kvalade till MSVB på utebana men de senaste två LAerna vi har startat (inomhus) har allt gått åt helvete. Många tycker att jag ska gå ner i klasserna medans både min tränare och jag vet att den taktiken inte fungerar för min ponny och mig då både jag och hon slarvar när vi går ner i klasserna. Jag känner nu hur rörig denna kommentaren blev men det kan kännas skönt ibland att känna att man har precis samma problem som någon annan. Jag får jättebra utbyte och tips av att läsa din blogg när det gäller detta så keep going! :)

Svar: Jag sa absolut skriva ett inlägg om det :D Och ja, kämpa på som DU tycker så blir det oftast bäst i slutänden :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-29 @ 11:14:17
URL: http://juliastorm.blogg.se
Postat av: Jakob Ahlquist

Hahahah jag skrev på det skåpet när jag var typ 10 om det var det du syftade på...

2012-10-29 @ 11:21:24
URL: http://jakobahlquist.wordpress.com
Postat av: Ida - Jenna

Nu är bloggen tillbaka igen! Kika gärna in och lämna gärna en kommentar! :)
Veckan kommer att bombas med mumsiga inlägg!
Kram

2012-10-29 @ 15:14:48
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se
Postat av: Felicia Allansson

Krya på dig !:)

2012-10-29 @ 17:15:54
Postat av: Alva

Hej!
Kan inte du göra ett inlägg där du berättar lite om gold dust och chancy? :)

Svar: Tyvärr, jag känner att det inte bör tas upp här på bloggen :(
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-29 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0