Ridning och flytt

Blev ett pass ute i skogen med Maja och Cassandra. Vi var ute i ca 30 minuter och skrittade runt i skogen lite överallt. Så idag gick han ett lugnt skrittpass, bra för musklerna ju ;) haha.

Sen packade vi in allting i bilen och åkte över till Öland. Chuckis var som vanligt coollugn, gick in i sin box och började äta. Han totalt struntade i dom andra hästarna. Hälsade i några sekunder sen var det inte mer. med det. Vi var där i nästan två timmar och packade in, lite roligt att försöka få in alla sina saker i det pyttelilla skåpet man fick. Men med lite organisation så funkade det faktiskt. Fick ta med en hel del hem, så nu har jag i princip bara det ALLRA viktigaste där. Så vill man kankse rida med lindor eller annat någon gång får man ta med sig det just den gången. Men det är nog en vanesak.

Efter ett bra tag ute i minusgrader åkte vi hem och nu har jag precis ätit middag och ska bara ta en SNABB dusch innan Vernesa, Cassandra och Maja kommer för att ha skräckfilms maraton med mig inatt. Kommer bli grymt, jag kommer nog dö ett antal gånger så tur att jag är så awesome att jag har några extra liv. Bloggar mer ikväll, jag är glader choklader nu. Lyssnar på musik som gör mig helt GLAD. Seeeee you readers!
Hans nya box är den med den rosa grimman. 
Och bilden under kan jag tyvär inte vända på så ni får stå ut ;) söt är han i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0