Snö i oktober

Nyss var det ju sommar och nu helt plötsligt är marken vit. Snön har landat i kalmar den 26 oktober. Ska jag vara ärlig så känns det inte så jätteroligt. Hösten är inte slut förens i slutet på november, november har inte ens börjat än..Men jag kankse inte ska klaga? Alla säger ju att växthuseffekten gör så att sommarna blir kalla och vintrarna varma, om snön kommer redan nu lär vintern bli kall och det menas med att sommaren kankse blir riktigt varm? HOPPAS.
Vet ni vad detta betyder? Jo att jag tar på mig mina raggsockar, en gosig och varm tröja och skiter i sminket. Halsduk och vantar är också ett måste. NU är det vinter.

Ska plugga lite inför provet idag sen drar jag till skolan. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar tröjan!:)

2012-10-26 @ 09:02:15
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0