Tävling på Freja imorgon

Varför säger jag alltid saker som ändå inte blir av? Hinner inte lägga upp bildera ikväll heller så får bli imorgon. Har suttit helt fast vid plugget hela kvällen, har haft inspiration så lika bra att göra allt när man är motiverad. Snart klar med både naturen och svenskan så bara lite tid till det imorgon sen är det chillidill. 
Nu ska jag i alla fall sova, ladda upp för imorgon då jag ska hoppa klubbhoppning på Freja. Bara en LD, men eftersom det är ridskolans häst kan jag inte starta henne två klasser då det är fler som vill rida henne. Vissa kankse redan vet vem hon är, för er andra är det en storhäst på ridkskolan som jag tycker är rolig att rida. En av hästarna jag kommer sakna mest när jag flyttar, hon är himla personlig, samtidigt som hon alltid vill göra bra. Även om hon kankse inte alltid visar det på bästa sätt, sjukt underbar häst i alla fall!
fin häst
NU -  godnatt

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hur gjorde du när du tränade på vattenmattan? Varje dag?, varje träning? :)

Svar: Menar du med Chuck? :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-13 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0