Vill ha!

Två saker på vill ha listan av utrustning till mig. Dock inte dom två billigaste sakerna, båda tillsammans går på nästan hela 10.000 kr.
Jag har länge tyckt om KEP hjälmarna men först när en tjej i stallet la ut en bild på en som hon beställt vaknade hjärnan. Stövlarna har jag velat ha i typ några år sådär, hehe.  Men som det ser ut nu tror jag inte något utav det kommer bli mitt, inte på ett bra tag i alla fall. Och när det kanske händer att jag skulle köpa det, då lär jag typ ha slutat rida så ja, får nog ge upp detta. Men önska kan man alltid, eller?

Kan någon ge mig nägra miljoner? SNÄLLAAA


Kommentarer
Postat av: Amanda

Dom har KEP hjälmarna på Little shop of horses i Laholm, och dom har typ 40-70% rabatt på hela butiken :D

2012-10-06 @ 09:35:08
Postat av: marinaginman.se

Har ett par sånna stövlar som jag inte använder och funderar på att sälja, knappt använda men du kanske ska ha nya?

2012-10-08 @ 21:54:02
URL: http://marinaginman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0