Avanmäld - anmäld

Ångrade mig i sista stund -  det blir inte vaggeryd. Jag gillade klasserna dom hade men att åka så långt för att starta två klasser blev lite mastigt tyckte vi. Så snackade med Mats och han tyckte jag skulle ta DM istället. Jag hade kunant åka på båda men två tävlingar två helger i rad då det ena även är ett meeting känns inte rätt mot varken mig eller Chukis. Men efter lite funderingar så valde jag gislaved och DM istället, där jag även känner några som ska dit. 

Jag kommer alltså hoppa LB, LB+ första dagen och sedan LB+(b-final) eller LA(dm-final) beroende på hur det går dagen innan. Såklart hoppas jag ju på att kunna hoppa LAn, han presterade ju bra sist jag bara hoppade en LA en dag så vi får hoppas på samma sak denna gången då!
Mamma ska ringa till dom imorgon och kolla så att det finns uppstallning kvar - sen anmäler jag mig! 

Har även lite små ändringar i tävlingarna nu framöver, någon hade blivit inställd som jag skulle på... Känns även som att det kommit ut flera tävlingar? Eller har jag fel.. haha. Kanske även ska våga mig på att debutera nationellt? Vad tycker ni? I så fall blir det regional LB och nationell LA.. Tar nog det beslutet efter att jag varit i gisleved, vill känna på honom lite nu efter en tävlingspaus.
MEN vilka ser man i Gisaved?

ÄLSKAR dessa bilder som Amandha Karlsson har tagit!

Kommentarer
Postat av: Andreas Bågfeldt

Vad är det för fråga, OM du ska testa nationellt.
Jag trodde du skulle till SM, då är det klart du ska testa Nationellt, Det kan ju inte bli mycket värre än pannkaka. gå in och se hur det går och bli inte besviken om det går åt helv**e, men om det går bra så kommer du aldrig ångra dig;)

2012-09-02 @ 05:33:34
URL: http://www.bagfeldt.com
Postat av: Felicia Allansson

Jag håller med Andreas ;) SM väntar bara runt hörnet för dig och Chuck!

2012-09-02 @ 09:31:42
Postat av: Siri

Haha, håller också med Andreas!
Och súper fina bilder på er Carro :)

2012-09-02 @ 10:25:16
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: lisa

Gislaved har enligt min mening den bästa utebanan av alla andra banor! Så det kommer att gå kalasbra! ;D

2012-09-02 @ 10:54:00
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Alexandra

varför missar jag detta när du väl är på min hemmalkubb! :(

Så sugen på att se er live ju! Nu måste jag försöka ta mig dit, från praktiken i skåne! Haha isf har du en fotograf på plats :)

2012-09-02 @ 14:08:27
URL: http://alexisen.blogg.se
Postat av: Maria Mattisson

Hej, vilka dagar var du på Öland iår? Var du där lördag och söndag har säkert jag bilder på dig! :D

2012-09-02 @ 19:17:20
URL: http://hkmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0