Boots och luva

Va inne på Hööks tidigare idag för att jag tänkte köpa ett par boots. Hade även tänkt köpa en svart luva samtidigt för att få ihop till en stämpel, behövde ändå den svarta luvan till helgen så det passade perfekt. Men såklart var bootsen slut i S när jag kom in så blev varken boots eller luva.. 
Men så fort dom får in bootsen ska dom köpas och jag har även en hel del andra saker från Hööks som jag tänkt köpa, t.ex en kavaj och lite andra saker. 

Bara jag som tycker hööks börjat bli bättre och bättre? Att deras schabrak inte har bästa kvalitén kommer nog alltid vara detsamma men annars gillar jag deras saker. Alla schabrak jag har därifrån krymper, sömmar går upp, stroppar lossnar och tyget slits och så bleks dom snabbt. Men jag har faktiskt ett schbrak som jag har haft i flera år och det är fortfarande som nytt, dock är passformen inte den allra bästa men det är hållbart och perfekt till hemmabruk!
Vad tycker ni om Hööks?

Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Jag köper allt därifrån och jaa, det blir bättre! Ska köpa punk pony schabraket till Sally så får hopas det håller länge...

2012-09-06 @ 06:50:08
Postat av: Malou Kastman

Kände du på luvan? verkade den vara i bra kvalitet eller det verkade bara vara "skit"? :)

2012-09-07 @ 17:30:56
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0