Filmen

Kolla sista språnget, alltså sista, sista, sista språnget, kolla bakbenen! *.* Han kan ju!
När jag kollar på filmen kan även jag se att det är trots/protester (vad det ser ut som). Och vi kunde även koppla ihop det med vattenmattan, när jag svängde ditåt där han visste att den var så sparkade han. Men det var inte mer än det lixom. På tävlingen kan jag ju inte riktigt sätta dit honom på samma sätt och därav tror vi han fortsatte och sparka för han visste att han kunde och jag inte sa ifrån. Det behövdes inte mer än 2 på rumpan och sen skärpte han sig. Det är inget man skulle kunna göra på tävling..
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser jätte fint ut! :)

2012-09-21 @ 11:29:42
URL: http://www.ponnitjejens.blogg.se
Postat av: ida

Ser riktigt bra och stadigt ut måste jag säga! :)

2012-09-21 @ 12:05:07
URL: http://idalundell.blogg.se
Postat av: Ronja

Vad använder du för bett i hoppningen?

Svar: Ett vanligt rakt bett :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-09-21 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0