Håltimme

Har håltimme nu, vi har 1 och en halv timmes hål varje torsdag vid denna tiden, riktigt segt att sluta 20 över 2 för att sedan ha en lektion från kvart i fyra till kvart i fem.. Det gör även att jag få det otroligt stressigt till min träning. Vi måste lasta senast kvart över 5 så jag cyklar direkt från skolan till stallet där vi lastar Chuck och sen byter jag om i bilen. Mamma hjälper till och borstar honom innan och packar alla saker så det är bara för mig att lasta när jag kommer. Så kommer det alltså att vara varannan torsdag framöver och jag tog chansen att säga det till er nu så ni inte undrar varför jag inte uppdaterar. Jag kanske inte kommer kunna blogga varje gång så vissa gånger kanske det blir väldigt tomt med uppdatering.

Men nu ska jag fixa en macka och kolla på tv, för sen ska jag tillbaka till skolan igen. Och maten var inte god idag så blev inte mycket lunch heller så behöver lite energi!
bild i storformat? haha, testar nya funktionen att lägga in bilder från instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0